Dus ik heb een intermitterende P0300-code die schijnbaar willekeurig verschijnt bij stationair draaien. Ik heb bobines, bougies vervangen en de aarde schoongemaakt. Hiermee werd het oorspronkelijke probleem van een misfire onder hoge belasting opgelost, maar de code veranderde van een P0303 naar een P0300. Ik heb ook een garage naar vacuĂĽmleidingen laten kijken om te zien of dat het probleem was. Ze hebben een vacuĂĽmpomp vervangen en het een goed gedaan klus genoemd. Verder heb ik de MAF en de inlaat gereinigd. Geen van deze dingen heeft ervoor gezorgd dat deze code verdween.
Als je suggesties hebt, zou ik ze zeer op prijs stellen. Ik zal proberen zo actief mogelijk te zijn op dit forum, dus voel je vrij om vragen te stellen. Dit is mijn eerste auto en als zodanig ben ik een beginner gewapend met YouTube-video's. Hier is een freeze frame van de code.
DTCFRZF P0300
FUELSYS1: CL
FUELSYS2: N/A
LOAD_PCT: 33.3
ECT: 192
SHRTFT1: -0.8
SHRTFT2: 2.3
MAP: 16.5
RPM: 908
VSS: 0
SPARKADV: 9
IAT: 120
MAF: 0.852
TP: 30.6
RUNTM: 831
EVAP_PCT: 35.7
FLI: 31.4
BARO: 29.2
VPWR 13.5
LOAD_ABS 40.0
EQ_RAT 1
TP_R 22.7
TP_B 30.6
APP_D 20.4
APP_E 20.8
TAC_PCT 22.7
Als je suggesties hebt, zou ik ze zeer op prijs stellen. Ik zal proberen zo actief mogelijk te zijn op dit forum, dus voel je vrij om vragen te stellen. Dit is mijn eerste auto en als zodanig ben ik een beginner gewapend met YouTube-video's. Hier is een freeze frame van de code.
DTCFRZF P0300
FUELSYS1: CL
FUELSYS2: N/A
LOAD_PCT: 33.3
ECT: 192
SHRTFT1: -0.8
SHRTFT2: 2.3
MAP: 16.5
RPM: 908
VSS: 0
SPARKADV: 9
IAT: 120
MAF: 0.852
TP: 30.6
RUNTM: 831
EVAP_PCT: 35.7
FLI: 31.4
BARO: 29.2
VPWR 13.5
LOAD_ABS 40.0
EQ_RAT 1
TP_R 22.7
TP_B 30.6
APP_D 20.4
APP_E 20.8
TAC_PCT 22.7