SaabCentral Forums banner
21 - 40 of 56 Posts
Biorąc pod uwagę rdzę, którą opisujesz (cholera jasna, bogowie soli), sugeruję sprawdzenie czterech mocowań kasety tylnego zawieszenia. Aby to zrobić, może być konieczne poluzowanie lub usunięcie czterech pionowych śrub mocujących i opuszczenie kasety w celu uzyskania lepszej widoczności (mój to sedan, a nie kombi). Nie zdałem sobie sprawy ze stopnia kompromisu, dopóki nie opuściłem kasety - uważam, że moja jest katastrofalna i nie warta wysiłku, aby spróbować ją rozwiązać (mam inne problemy, inną rdzę itp.).
 

Attachments

Po prostu posmaruj to Corrasealem i miej nadzieję na najlepsze. Lol (no)
Kiedy przeczytałem pierwsze kilka słów, miałem taką nadzieję, że to nie jest poważne.

Osobiście uwielbiam też moją 9-5 i będę ją trzymał na drodze za wszelką cenę. Wydałbym kilka tysięcy na naprawę rdzy/blacharkę, jeśli byłoby to konieczne - żeby dać ci wgląd w moje podejście/stan umysłu podczas czytania twojego obrzydliwego postu! Lol
 
Biorąc pod uwagę rdzę, którą opisujesz (cholera, bogowie soli), sugeruję sprawdzenie czterech mocowań kasety tylnego zawieszenia. Aby to zrobić, może być konieczne poluzowanie lub usunięcie czterech pionowych śrub mocujących i opuszczenie kasety, aby uzyskać lepszą widoczność (mój to sedan, a nie kombi). Nie zdałem sobie sprawy ze stopnia kompromisu, dopóki nie opuściłem kasety - Uważam, że mój jest katastrofalny i nie wart wysiłku, aby spróbować go rozwiązać (mam inne problemy, inną rdzę itp. ....)
Miałem 9-5 z 1999 roku, do którego podszedłem pod dziwnym kątem na parkingu ośrodka narciarskiego, tak że patrzyłem w górę i w dół i zobaczyłem część koła zapasowego i piłeczkę golfową.

Samochód wyglądał niesamowicie z góry. 😁

To był wspaniały samochód.
 
Całkowicie nie na serio! 😄. Chociaż widziałem tam kilka osób, które by się z tym zgodziły.
Miałem 9-5 z 1999 roku, do którego podszedłem pod dziwnym kątem na parkingu ośrodka narciarskiego, tak że patrzyłem w górę i w dół i zobaczyłem część koła zapasowego i piłkę golfową.

Samochód wyglądał niesamowicie z góry. 😁

To był wspaniały samochód.
Byłem świadkiem, jak audytor TÜV sprawdzał Forda P4 12M, który wyglądał, jakby dopiero co wyjechał z fabryki, nagle wyjął śrubokręt, wbił ostrze w próg i jednym szybkim ruchem oderwał go od przedniego do tylnego nadkola... arcydzieło Prestolithu, gazet i farby.🤣
Zastanawiam się, dlaczego właściciel włożył tyle wysiłku w fuszerkę, skoro (wtedy, pod koniec lat 80.) panele naprawcze były jeszcze dostępne, ale jestem pewien, że to nie była jedyna część tego samochodu, która została poskładana. Ale lakier był naprawdę dobry.

A jeśli odwiedzasz targi takie jak Retro Classic Stuttgart lub czytasz magazyny o zabytkowych samochodach, to naprawdę niesamowite, gdy widzisz zdjęcia przed i po niektórych samochodach, które większość ludzi wyrzuciłaby na miejscu.
 
  • Like
Reactions: leifr
Odkąd zleciłem warsztatowi zajęcie się TÜV, mam o wiele mniej stresu. 😁

I znalazłem stację KÜS w pobliżu dla naszych motocykli. Audytor jest dość wyluzowany i bardziej zainteresowany tym, żeby motocykle przeszły przegląd HU, nawet jeśli są pewne rzeczy, które są w szarej strefie, jak wydech i szyba w motocyklu mojej żony (wydech jest OEM bez KBA, ale w 1:1 kopii oryginalnej części Suzuki, szyba była w stylu małego Cafe Racera, która również nie miała numeru i została teraz zastąpiona odpowiednią szybą Puig).
 
Siatka druciana, puszki Pepsi, pianka budowlana... tak, widziałem różne rzeczy. Sam też kilka z nich zrobiłem, ale tylko na niekrytycznych częściach (wiedząc, że samochód nigdy więcej nie zobaczy stacji TÜV).
 
Discussion starter · #34 ·
Chciałem opublikować dla was dalsze informacje dotyczące tego, co odkrył nasz facet z warsztatu blacharskiego, kiedy wyciął kawałek z mojego kombi.
Nie wspomniałem o tym wcześniej, ale wierzę, że ten samochód spędził swoje życie (do 117 500 mil) w Pensylwanii, a następnie w Chicago aż do teraz. Rdza / korozja po stronie tylnej lewej była znacznie gorsza, niż się spodziewałem. Tylna prawa strona nie była tak zła, ale oba obszary progów były naprawdę zgniłe. Zobaczcie zdjęcia.
Tył po stronie kierowcy:
Image
Image


Strona pasażera:
Image
Image


Facet z warsztatu blacharskiego zamierza wykorzystać swoje umiejętności w zakresie włókna szklanego, aby złożyć ponownie konstrukcję nośną przed spawaniem
moich paneli naprawczych i zakończeniem pracy. Kiedy samochód zostanie ponownie złożony, myślę, że czas wysłać ten wóz
w drogę i znaleźć samochód z Arizony, jakieś sugestie?
 
Jak powiedziałeś, znajdź jeden z coraz rzadszych samochodów, które nie są zardzewiałe. Na twoim miejscu zatrzymałbym ten, żeby zobaczyć, które części i wykończenia chciałbyś przenieść do swojego przyszłego, mniej zardzewiałego zakupu.
 
21 - 40 of 56 Posts