Dla wszystkich, którzy wciąż tego szukają w latach 2020...

Począwszy od 2004 roku, 3 poziomy wyposażenia w kolejności
wysokiej ceny/wysokich osiągów:
Aero (poprzednio Vector) 2.0T + (pakiet Aero): dostrojone zawieszenie, 6MT, dwukolorowe, wzmocnione siedzenia, aerodynamiczny
pakiet wykończeniowy. Aero 2.OT = 210 KM + 221 lb*ft, subwoofer montowany na podłodze, światłowodowy dźwięk o wysokiej mocy.
Arc - 2.0T (duże "T" = ta sama większa turbosprężarka, która jest w
Aero na większości rynków. (minus pakiet Aero)
Linear- 2.0t (małe "t") - minus wszystkie ulepszenia, które otrzymuje
Aero i większość, które otrzymuje
Arc.
Jak mówi Rogan, w Ameryce Północnej zarówno Arc, jak i Aero mają silnik B207R (210 KM),
Linear ma silnik B207L (175 KM), czyli 2.0t (mniejsze "t" dla mniejszej turbosprężarki).
Opinia: Jeśli to możliwe, dla osiągów i wartości rezydualnej zawsze staraj się zdobyć Aero/Vector/Viggen,
Manualna skrzynia biegów (wyprodukowana przez Saaba), 6MT manual w Aero, 5MT manual w Arc.
Unikaj automatycznej skrzyni biegów po 2005 roku (2006+ AT wyprodukowane przez Opel/Vauxhall)
Staram się aktualizować sekcję samochodową na moim blogu kilka razy w roku, więc jeśli czegoś mi brakuje, prześlij to. Jest na stronie:
https://nelson-wells.com . nelsonwells (at teamclermont com